Informacje
Biuletyn nr 02/2016



Biuletyn nr 02/2016 z dnia 30.09.2016 r.
Dyrektor Powiatowego Urz臋du Pracy w Ostro艂臋ce


Poszukuje kandydat贸w na stanowisko;
- Referent - stanowisko ds. rejestracji
w Dziale Ewidencji i 艢wiadcze艅 - Referat Rejestracji i Orzecznictwa.

Liczba lub wymiar etatu - 1.
Czas pracy pracownika w Powiatowym Urz臋dzie Pracy w Ostro艂臋ce wynosi 8 godzin na dob臋 i 40 godzin tygodniowo, od poniedzia艂ku do pi膮tku, w pe艂nym wymiarze czasu pracy, miejscem pracy jest siedziba pracodawcy - Ostro艂臋ka, ul. 11 Listopada 68.

Informujemy, 偶e w miesi膮cu poprzedzaj膮cym upublicznienie og艂oszenia, wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych, w rozumieniu przepis贸w o rehabilitacji zawodowej i spo艂ecznej oraz zatrudnianiu os贸b niepe艂nosprawnych wyni贸s艂 12,8 %.


G艂贸wne obowi膮zki:

- Rejestracja zg艂aszaj膮cych si臋 os贸b bezrobotnych i poszukuj膮cych pracy.
- Obs艂uga bezrobotnych z prawem do zasi艂ku.
- Obs艂uga bezrobotnych bez prawa do zasi艂ku.
- Sprawdzenie prawid艂owo艣ci wype艂nienia karty rejestracyjnej.
- Dokonywanie wyja艣nie艅 dot. rejestracji os贸b bezrobotnych i poszukuj膮cych pracy.
- Wprowadzanie informacji do bazy danych.
- Kompletowanie druk贸w do ubezpieczenia spo艂ecznego i zdrowotnego.
- Przygotowywanie wzor贸w decyzji administracyjnych oraz innych pism w zakresie niezb臋dnym do ustalenia statusu osoby bezrobotnej, zgodnie z ustaw膮 o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, kodeksem post臋powania administracyjnego.
- Prowadzenie wymaganej dokumentacji.

Wykszta艂cenie:

- 艢rednie.

Wymagania konieczne:

- pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych, korzystanie z pe艂ni praw publicznych,
- niekaralno艣膰 za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe,
- bieg艂a obs艂uga komputera - 艣rodowisko Windows, Microsoft Office,
- wiedza merytoryczna zwi膮zana ze wskazanymi w og艂oszeniu obowi膮zkami.

Wymagania po偶膮dane:

-znajomo艣膰 przepis贸w ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
- umiej臋tno艣膰 stosowania kodeksu post臋powania administracyjnego,
- znajomo艣膰 procedur w zakresie kodeksu post臋powania administracyjnego,
- do艣wiadczenie zawodowe w instytucjach rynku pracy,
- komunikatywno艣膰, kooperacja, staranno艣膰, dok艂adno艣膰,
- umiej臋tno艣膰 pracy w zespole,
- umiej臋tno艣膰 obs艂ugi programu SYRIUSZ.

Wymagane dokumenty i o艣wiadczenia:

- 偶yciorys (CV),
- list motywacyjny,
- kopia dokument贸w potwierdzaj膮cych do艣wiadczenie zawodowe, wykszta艂cenie oraz uko艅czone szkolenia i kursy,
- o艣wiadczenie kandydata o korzystaniu z pe艂ni praw publicznych i o niekaralno艣ci za przest臋pstwo pope艂nione umy艣lnie lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe (plik do pobrania),
- o艣wiadczenie kandydata o wyra偶eniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla cel贸w rekrutacji (plik do pobrania),
- kwestionariusz osobowy kandydata na pracownika (plik do pobrania).


Wymagane dokumenty aplikacyjne nale偶y sk艂ada膰 w zamkni臋tej kopercie:

- osobi艣cie w siedzibie Powiatowego Urz臋du Pracy w Ostro艂臋ce - kancelaria
lub
- poczt膮, na adres - 07-410 Ostro艂臋ka ul. 11 Listopada 68

z dopiskiem: "Oferta zatrudnienia - referent - stanowisko ds. rejestracji", w terminie do dnia 10 pa藕dziernika 2016 roku do godz. 1500.

Aplikacje, kt贸re wp艂yn膮 do PUP w Ostro艂臋ce po wy偶ej okre艣lonym terminie nie b臋d膮 rozpatrywane.
Aplikacje z艂o偶one w formie innej ni偶 okre艣lone w niniejszym og艂oszeniu lub nie zawieraj膮ce wymaganych dokument贸w i o艣wiadcze艅 zostan膮 odrzucone.

Informacja o wyniku naboru b臋dzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: www.pup-ostroleka.pl oraz na tablicy og艂osze艅 Urz臋du.

Zakwalifikowani kandydaci zostan膮 powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

UWAGA - oferty odrzucone zostan膮 odes艂ane poczt膮.
TypRozmiarPobierzKomentarzData dodaniaLicznik 
?15.9 KB POBIERZ2016-09-30 11:14:13109
?13.5 KB POBIERZ2016-09-30 11:14:1799
.DOC22 KB POBIERZ2016-09-30 11:14:21110
.DOC22 KB POBIERZ2016-09-30 11:14:25112

Autor : 
Zredagowa艂(a) : Krzysztof Dzwonkowski
Data wprowadzenia : 2016-09-30 11:13:44
Data ostatniej modyfikacji : 2016-09-30 11:13:44
Liczba wy艣wietle艅 : 740



licznik odwiedzin: 1584696